Genel Factions Ve Skyblock Öneri

'Öneri ve Fikirler' forumunda xKipper tarafından 4 Şub 2019 tarihinde açılan konu

  1. xKipper

    xKipper Oyuncu
    VIP

    Katılım:
    8 Şub 2018
    Mesaj:
    141
    Alınan Beğeniler:
    136
    Merhaba UnioCraft oyuncuları skyblock ve factions için öneride bulunacağım.
    Factions ve skyblock için /baltop (en iyi 10 para miktarı), /killtop (en iyi 10 öldürme sayısı) gibi komutlar eklenip her ay da bir sıfırlanarak 1. olan kişilere değişik ödüller verilebilir bu rekabet katar sunucuya ve gelirse cidden oyuncuların daha aktif olcaklarını düşünüyorum.
     
  2. iByKoyucu

    iByKoyucu Steam'Er
    VIP

    Katılım:
    31 Ara 2017
    Mesaj:
    70
    Alınan Beğeniler:
    86
    Bencede güzel olabilir 1. Olana 10 Efsanevi kasa 2. Olana 5 Efsanevi 10 Nadir kasa 3. Olana ise 5 Nadir 10 Yaygın kasa gibi hediyeler verilebilir.
     
  3. xKipper

    xKipper Oyuncu
    VIP

    Katılım:
    8 Şub 2018
    Mesaj:
    141
    Alınan Beğeniler:
    136
    10 efsanevi kasa cidden cok büyük bi miktar ben 20 kredilik birşey ya da direk 20 kredi verilir diye hayal ediyordum her ay 10 efsanevi kasa verildiğini düşün anlamı kalmaz.
     
  4. EfeClient

    EfeClient Victory Leader
    VIP

    Katılım:
    19 Tem 2017
    Mesaj:
    53
    Alınan Beğeniler:
    31
    nolucagini anlatayım yan car keskinlik 5 2000 defa öldür 1. ol beleş hediye ...

    kesin yapılacaktır koruma getirilebilir ama onuda ayarlamak ilgilenmek zor oluyor
     
  5. xKipper

    xKipper Oyuncu
    VIP

    Katılım:
    8 Şub 2018
    Mesaj:
    141
    Alınan Beğeniler:
    136
    İllegal kasamaması için hackpvpdeki gibi 1 saatlik 1 kişiyi kesme sınırı getirilcek ve olay ortadan kalkıcak. :)
     
  6. Destrooyer_

    Destrooyer_ `YuSuF☆
    VIP

    Katılım:
    14 Eyl 2018
    Mesaj:
    88
    Alınan Beğeniler:
    53
    Bence şuan en çok kişi öldürmeye bakılsa 1. Ve 2. Sırada ben varımdır :)
     
  7. Destrooyer_

    Destrooyer_ `YuSuF☆
    VIP

    Katılım:
    14 Eyl 2018
    Mesaj:
    88
    Alınan Beğeniler:
    53
    Biliyorum işte gelirse :D
     
  8. TexasFurkan

    TexasFurkan Oyuncu

    Katılım:
    18 Tem 2018
    Mesaj:
    115
    Alınan Beğeniler:
    77
    @xKipper fikrin harika gerçekden.Yetkililere ulaştırmamız lazım.

    @UnioDex
     
    xKipper bunu beğendi.
  9. xKipper

    xKipper Oyuncu
    VIP

    Katılım:
    8 Şub 2018
    Mesaj:
    141
    Alınan Beğeniler:
    136
    Çok teşekkür ederim inşallah @UnioDex dikkate alır. :)
     
  10. oyunimparatoru

    Katılım:
    19 Haz 2017
    Mesaj:
    273
    Alınan Beğeniler:
    62
    10 efsanevi kasamı 75 krediye denk bişey bu oyunda 10 kredi satarak bile en zengin olabilirsin çok saçma cidden marketteki fiyatları bir gözden geçir fikrine saygı duyarım ama bence gelmemeli

    Ama para sistemi gelebilir millet para için eşya satar o zamanda millet alırken para harcamaz ucuza alır ve kredi düser
     
    #10 oyunimparatoru, 7 Şub 2019
    Son düzenleme: 7 Şub 2019
  11. SexAura

    SexAura Oyuncu

    Katılım:
    5 Eki 2016
    Mesaj:
    24
    Alınan Beğeniler:
    11
    gayet mantıklı hackpvp deki para kasmak kill kasmak için getirilen sistemi factionsada getirilirse oyuncular arasındaki rekabet daha çok olur ve böylece belkide daha çok oyuncu oynayabilir bence bu gayet güzel bir fikir @UnioDex lütfen dikkate alınız.
     
  12. NextLevelSweat

    NextLevelSweat ~23.01.2016
    VIP

    Katılım:
    2 Eyl 2018
    Mesaj:
    17
    Alınan Beğeniler:
    17
    Killtop çok rahatlıkla illegal kasılabilir bundan dolayı onun gelmesini desteklemiyorum. Fakat baltop fena bir fikir değil hem paranın değerini biraz daha arttırır hem de oyuna başka türden rekabet katar.
     
    Destrooyer_ ve oyunimparatoru bunu beğendi.
  13. xKipper

    xKipper Oyuncu
    VIP

    Katılım:
    8 Şub 2018
    Mesaj:
    141
    Alınan Beğeniler:
    136
    Dostum her 1 kişiyi saatlik kesme sınırı koyulcak böylece sorun ortadan kalkıcak. :)
     
  14. NextLevelSweat

    NextLevelSweat ~23.01.2016
    VIP

    Katılım:
    2 Eyl 2018
    Mesaj:
    17
    Alınan Beğeniler:
    17
    50 Tane yan hesabı olan insanları tanıyorum killtop olmak için onlar her türlü şeyi yapar merak etme : D
    Diğer türlü, eğer ki toplamda 1 saatlik kasma sınırı diyorsan her 1 saatte bir kasarlar ozaman totale bakarsan gene killtop rahatlıkla alabilirler
     
  15. sahemre

    sahemre Oyuncu

    Katılım:
    10 Şub 2019
    Mesaj:
    1
    Alınan Beğeniler:
    0
    Bence de çok güzel olur.
     
  16. xKipper

    xKipper Oyuncu
    VIP

    Katılım:
    8 Şub 2018
    Mesaj:
    141
    Alınan Beğeniler:
    136
    Tamam ozaman hesap açma sınırı getirilir isteyen herkes ip değiştirip açsın ugrasıcaksa sıkıntı yok loglardan fark edilir öyle 50 hesapla kasmak felan. :)
     
  17. Destrooyer_

    Destrooyer_ `YuSuF☆
    VIP

    Katılım:
    14 Eyl 2018
    Mesaj:
    88
    Alınan Beğeniler:
    53
    En az 20 hesabım var teker teker girene kadar zaten 1 saat olur :)
     
  18. SexAura

    SexAura Oyuncu

    Katılım:
    5 Eki 2016
    Mesaj:
    24
    Alınan Beğeniler:
    11
    sence bu yaptığını anlamayacaklarmı 20 hesaptan kill kastığını ??? arkadaş sadece rekabet artsın diye böyle bir şey getirin demiş ki bence rekabet artar her şeyin açığını arama :)
     
  19. xKipper

    xKipper Oyuncu
    VIP

    Katılım:
    8 Şub 2018
    Mesaj:
    141
    Alınan Beğeniler:
    136
    Dostum demek istediğimi anlamıyorsunuz ki illegal kastınız tamam eyvallah loglardan kontrol edilmicek felan mı sanıyorsunuz cok rahat görülür mesela sen 1 gecede 10 killden 300 kille çıkardın bi moderator aksam bakıyor 10 kill in var bide sabah bakıyor 300 killin var böyle birşey illegal kasmadan mümkün mü hayır değil tak ban anladın mı zeki kardeşim.
     
  20. Destrooyer_

    Destrooyer_ `YuSuF☆
    VIP

    Katılım:
    14 Eyl 2018
    Mesaj:
    88
    Alınan Beğeniler:
    53
    Açığını aramak değil böyle birşeyin gelmesi saçma olur 1. Ye hediye verilirse bedavadan almış olur hadi yaptığımı anlasalar bile başka arkadaşlarımı çağırıp keserim yinede 1. Olurum yani killtop saçma geliyor
    --- Mesajlar otomatik olarak birleştirildi, 10 Şub 2019 ---
    Neyse uzatmaya gerek yok iyi günler.
     
    NextLevelSweat bunu beğendi.

Bu Sayfayı Paylaş