1. Minecraft sunucumuz kapandı ancak sitemiz arşiv sebepleriyle açık bırakılmıştır. Discord ve diğer sosyal ağlar üzerinden UnioCraft'ın bir parçası olmaya devam edebilirsiniz!

Factions Vuruş ve Lag Sorunları Hakkında Bilgilendirme

'Factions' forumunda UnioDex tarafından 4 Mar 2018 tarihinde açılan konu

  1. UnioDex

    UnioDex Emekli
    Yönetici Emekli

    Katılım:
    17 Mar 2014
    Mesaj:
    886
    Alınan Beğeniler:
    2,076
    Özet: Vuruşların bozulması genel olarak sunucu çok eski olduğundan oluşan lag sorunlarına dayanıyor ve çözüm için çalışıyoruz. Bu konuyu da bu sorunların sebebini merak eden oyuncularımız için açtık. Konu hakkında daha fazla şey öğrenmek için yazının tamamını okuyabilirsiniz.



    Merhaba UnioCraft Factions oyuncuları,

    Bu konuyu son zamanlarda hem sizden gelen şikayetler hem de bizim gözlemlerimiz sonucu tespit ettiğimiz lag ve vuruş sorunları hakkında sadece bilgi vermek amacıyla açıyoruz. Bu sorunlara dair henüz bir çözüm planımız yok ve bulgular %100 kesinlik taşımıyor.

    Sorun ilk başladığı esnalarda oyuncular tarafından sıkça "hitler bozuldu" şeklinde şikayet geldiğinden her seferinde vuruş sistemlerini kontrol ediyorduk ancak her şey normal ve eskisi gibi olduğundan bir sonuca varamıyorduk. Fakat bazı kızıltaş sistemlerinin, hunilerin de düzgün çalışmadığı hakkında şikayetler gelince genel bir lag sorunu olduğu anlaşıldı.

    Sorun oyuncuların pinginden ya da makinelerle ilgili sebeplerden kaynaklanmıyor. Bu yüzden siz oyunu oynarken lagı hissetmeyebiliyorsunuz. Sorun 3 yıldır sıfırlanmayan ve eski Minecraft sürümlerinden kalma dünyalara sahip Factions sunucumuzdaki huni ve kızıltaş sistemlerinin çok fazla olması sebebiyle kaynaklanıyor. Minecraft serverları iyi optimize edilmiş bir yazılıma sahip olmadığından da belirli bir süre sonra genel olarak tüm mekanikler bozuluyor. Yani bozulan tek şey vuruşlar değil genel olarak tüm oynanış mekaniğinde sıkıntılar gözlemleniyor.

    Bu sorunu çözmek amacıyla özel kızıltaş sistemine geçiş yapıldı ve kızıltaş lagı %80'e kadar indirildi. Fakat kızıltaş lagı çözülmesine rağmen hunilerin yarattığı lag daha ağır bastığından çok da yardımcı olmadı. Huniler için de farklı sistemlere geçiş yapılsa da hiçbiri yararlı olmadı. Belirli bir oyuncu sayısı aşıldıktan ve chunklar yüklendikten sonra lag önlenemez şekilde artıyor.

    Çözüm olarak hunilerin azaltılması ve eski claimlerdeki hunilerin tamamen silinmesi düşünülse de bu %100 bir çözüm olmamakla beraber hunili sistemleri kullanan bir çok oyuncunun da sistemlerini baştan yapmasını gerektirecek. Bu yüzden farklı çözüm önerilerini araştırıyoruz ve buna göre planlamalar yapıyoruz.

    Sorun için özür diliyoruz ve çalışmalara devam ediyoruz.

    İyi oyunlar.
     
    Asafabio ve ChampsRLD bunu beğendi.
  2. ChampsRLD

    ChampsRLD Oyuncu

    Katılım:
    27 Eyl 2017
    Mesaj:
    336
    Alınan Beğeniler:
    184
    Gercekten düzeltilirse çok iyi olur adam ölücekken vurulmuyor kurtuluyor
     
  3. TryHqrdOn

    TryHqrdOn Oyuncu

    Katılım:
    23 Tem 2017
    Mesaj:
    27
    Alınan Beğeniler:
    11
    Bence böyle iyi duz setle gidiyorum wslere .d
     
  4. ChampsRLD

    ChampsRLD Oyuncu

    Katılım:
    27 Eyl 2017
    Mesaj:
    336
    Alınan Beğeniler:
    184
    Ozaman sunucu tamamen sunucu sıfırlanmalı özellıkle orman claimlerdeki bloklar sıfırlanmalı ve sürüm arttırılmalı.
    Kısacasıyla Factions sıfırlanmalı.
     
  5. HyperOfStrike

    HyperOfStrike Emekli Moderatör
    Emekli

    Katılım:
    16 Ara 2016
    Mesaj:
    252
    Alınan Beğeniler:
    362
    Farkındaysanız kaç senelik klanlar var, UnioCraft'ta sıfırlanırsa sunucunun devrini kapatacak tek oyun Factions'dur. Kimse bu kadar emekten sonra tekrar burada oynamaz.
     
  6. TryHqrdOn

    TryHqrdOn Oyuncu

    Katılım:
    23 Tem 2017
    Mesaj:
    27
    Alınan Beğeniler:
    11
    Kesinlikle Katiliyorum Claimler Silinirse Neler Olacagini Tahmin Edemiyorum
     
    ChampsRLD bunu beğendi.
  7. ChampsRLD

    ChampsRLD Oyuncu

    Katılım:
    27 Eyl 2017
    Mesaj:
    336
    Alınan Beğeniler:
    184
    Demek istedimi anlamadınız :) Claimler gitsin demiyorum claimler gene sahiplerinde kalsın ama bloklar huniler v.b sıfırlansın.
     
    TryHqrdOn bunu beğendi.
  8. JulianPrah

    JulianPrah Oyuncu

    Katılım:
    9 Mar 2018
    Mesaj:
    13
    Alınan Beğeniler:
    1
    Aslinda Hitler Iyiydi bi combo geliyodu afam pert fyfhoxhochxhohx
     
  9. UnioDex

    UnioDex Emekli
    Yönetici Emekli

    Katılım:
    17 Mar 2014
    Mesaj:
    886
    Alınan Beğeniler:
    2,076
    Factions oyuncuları sorun hala devam ediyor mu? Son huni ve redstone güncellemelerinden sonra TPS 19.5'un üstüne sabitlendi. Sorun olmaması gerekiyor bu sebepten.
     
  10. xDonsuzEmirTR_V2

    xDonsuzEmirTR_V2 xDonsuzE

    Katılım:
    23 Ağu 2017
    Mesaj:
    348
    Alınan Beğeniler:
    80
    Bu sorun arada sırada oluyor.Ama yeni çıkan bir bug yada lag gibi bir şey var.savaşta kalbiniz 5 in altına düşünce gappleyi çok yavaş yiyor hatta yemiyor.bugün bu sorunu 5 kere yaşadım.Kalbim 5 e kadar geliyor ve altın elma yerken adam vurunca elmayı yemiyor ve ölüyoruz.Bu sorunuda bir kontrol edermisin @UnioDex.
     

Bu Sayfayı Paylaş